måndag 22 mars 2010

Stress

Just nu är skolan en riktig pain in the ass.
Har prov på allt och lite till och samtidigt skall jag skriva fyra specialarbeten varav endast ett jag inte skall inleda förrän om en vecka. Upptäckte just dessutom att jag tittat fel på veckorna och har ett historieprov imorgon, skulle egentligen varit idag, men då jag har någon underlig typ av illamående så valde jag att stanna hemma.
Jag har fruktansvärt mycket att göra och det känns som om tiden verkligen inte räcker till. Dock är den enda som jag kan anklaga för detta mig själv. Som vanligt sätter jag ribban 20 centimeter för högt. Måste tyvärr sänka den lite om jag inte skall bränna ut mig själv.

På all denna stress ligger även stressen i att min far inte lyckats ta sig ned med möblemang. Jag vet att jag inte skall förvänta mig att allt samarbete med honom går smidigt, men jag kan trotts detta inte låta bli att känna mig lite besviken. Min arbetsställning när det gäller plugget just nu är i en säng med datorn i knät då jag inte har några andra sittmöjligheter. Golvet känns onödigt hårt.

På fredag skall jag äntligen mönstra, vi får se hur detta går. Jag ser fram emot det.

Men nu skall jag läsa lite till så kanske jag kan banka in den där sabla boken i huvudet.

Inga kommentarer: