fredag 16 oktober 2009

Arg eller något sådant

Aggressiv, inte rätt ord men nära inpå. Jag har under den senaste veckan fyllts av någon underlig humörsvägningsperiod. Känner mig ofta mycket arg och Får en svårkontrollerad lust att bara slå folk. Det är liksom en rasande eld som vägrar sluta ryta.
Jag får ingen ro i mig själv. Vill bara slå, slå, slå tills jag kollapsar av utmattning.
Då, då kanske det slutar.

Är irriterad på mycket som jag bara skulle vilja skriva av mig, men vet att jag skulle ångra hälften senare. Hade varit skönt om någon bara kom fram och triggade mig så jag fick ut det.
All falskhet runtomkring, allt skryt, allt som bara får mig att vilja dropkicka hela världen.

Hade detta varit den gamla Elaine hade jag bara gått ut och supit skallen av mig men jag sysslar inte med sånt längre. Jag vill bara ha ro.

Inga kommentarer: