fredag 18 februari 2011

Medan älsklingen sover

Sitter hemma hos Johan och inväntar att han skall ha tagit sin tupplur. Utanför hör jag en blåmes och solen skiner. Skall försöka dra med Johan på en promenad efter att han vaknat och ätit lunch.
Jag har inte hunnit åka skidor än i år, något som jag är lite besviken på mig själv över. Förhoppningsvis tillåter ekonomin en liten halvdag i Ullricehamn i alla fall, typ nästa månad.

Har börjat spela Borderlands. Verkar vara ett helt ok spel med snyggt grafiskt upplägg och nice skill-träd. (kan bero på att den karaktären jag spelar kan bli Phasewalk:a mitt i en strid samtidigt som den blast som detta läge ger skadar fiender. Har kommit att bli mitt mest frekvent använda vapen.)

I övrigt rullar livet på, inget sommarjobb än, men jag söker. Var på den sabla Ductografin igår, den visade heller inget så nu blir det tillbaka till min läkare och se om vi skall gå vidare med det.

Inga kommentarer: