fredag 27 januari 2012

Livet rullar på

Sabla otur!
Lagom till jag gjort en djupdykning in i mitt nya jobb, och saker börjat falla på plats får jag den här sabla huvudvärken.
Efter att i tisdags haft huvudvärk av och till i en vecka sökte jag hjälp hos vården och fick tid samma dag samt en vidare undersökning igår. Läkarna misstänker att jag fått spänningshuvudvärk, men efter dagens attackhuvudvärk som vägrade ge sig trots sömn och mat så tror jag att jag skall försöka se till att få en tid hos sjukgymnasten för att bli av med detta.
Om inte sjukgymnastiken fixar huvudvärken vet jag inte vad som verkar, värktabletterna jag tar nu fungerar, men gör mig slö och ofokuserad.

Skall ge mig på lite avslappningsövningar i helgen och försöka ta det allmänt lugnt för att se om det kanske släpper av sig själv.

Jag är för tuff och trivs för bra på jobbet för att ha huvudvärk!

Inga kommentarer: