tisdag 6 april 2010

I wan't more


Mer, mer, mer!
Jag vill ha mer samvaro med bra människor!
Varit på GothCon i påsk. Fruktansvärt bra tillvaro, massa människor man känner från innan men ändå nya kontakter. Jag jobbade i receptionen och spelade åtminstone ett brädspel.
Träffade dessutom en kille från Stockholm som bland annat deltog i lajvet, Jonas. Definitivt en människa jag vill träffa mer. Lagomt nördig, bra musiksmak och väldigt eldig och bra. Jag måste planera in tid att spendera i Stockholm, vill absolut lära känna honom. Sen var det allt för länge sedan jag hälsade på min fru!

Var på en jättefin vårpromenad igår med Oskar. Solen sken inte och jag var lite väl trött för mitt eget bästa, men den friska luften gjorde att jag piggnade till. Efter det blev det awesome potatisgratäng med film och sedan en minst lika god äppelpaj. Filmen, Into The Wild, är en fruktansvärt bra skildring av en verklig persons resa, flykt från ett våldsamt matrealistiskt samhälle och sökande efter lycka.
Den, äppelpaj, trevligt sällskap och långa bra samtal var verklien guld i mitt nu fortfarande ganska stressade tillstånd.

Idag var jag till Model Lab med allrafinaste Irem och tog bilder, självbejakande och en underbar boost för mitt självförtroende.
Kvällen spenderade jag med mer intressanta människor (värmlänningar allihopa faktiskt) och trevliga samtal.

Nu skall jag alldeles strax på dejt med kudden. I morgon kommer lillebroder Jonas och då blir det att hänga med i tonårstempo!

Gillar min tillvaro!

2 kommentarer:

jbn sa...

Låter bra. Snygg bild också.

Kram

Elaine sa...

Mmm, gillar mina bilder skarpt, finns fler här